Masa Răbdării”: peste 22.000 de mese calde ar putea fi oferite copiilor prin parteneriatul Up România, Fundația Inovații Sociale Regina Maria și Mantia

Up România și Fundația Inovații Sociale Regina Maria lansează campania „Masa Răbdării”, o

inițiativă menită să atragă atenția asupra unei probleme sociale grave, care afectează mai mult

de o treime din copiii din România: potrivit  EUROSTAT*, 39% din copiii din România trăiesc

în risc de sărăcie și excluziune socială, mulți dintre aceștia neavând acces la hrană adecvată.

De asemenea, prin această campanie Up România și Fundația Inovații Sociale Regina Maria

doresc să ofere copiilor care frecventează centrele educaționale ale Fundației șansa de a

beneficia în continuare de mese calde zilnic, contribuind astfel la îmbunătățirea sănătății și a

accesului lor la educație.

Up România  Partenerul și sponsorul principal al campaniei

Up România, unul dintre cei mai mari furnizori de beneficii pentru angajați, contribuie esențial

la această cauză. Compania va dona 1 euro pentru fiecare card virtual emis de Up România

până la sfârșitul anului 2024, cu scopul de a oferi copiilor din centrele fundației echivalentul a

2.000 de mese calde.

Cardurile virtuale pe care angajatorii le pot oferi angajatilor sunt: card de masă (Up Dejun),

card cultural (Up Cultură), card cadou (Up Cadou), card de vacanță (Up Vacanță). Aceste

carduri pot fi oferite direct de către angajator sau pot fi solicitate de către angajați direct din

aplicația Up Mobil. Fondurile strânse vor sprijini activitatea Fundației și vor contribui la

crearea unui viitor mai sigur și mai sănătos pentru copiii din România.

Masa este un simbol al apropierii și relaționării, este acel loc la care ne strângem în familie,

cu prietenii, la birou, la restaurant, este un moment din zi în care împărtășim sentimente și

când luăm o pauză. Am ales ca acum  fie în centrul unei campanii manifest ”Masa Răbdării”

ce are ca ambiție schimbarea destinelor unor copii din medii defavorizate prin oferirea

accesului la educație și la un viitor mai bun.

Invităm de peste 20 de ani oamenii la masă prin produsul nostru Up Dejun, iar acum misiunea

noastră împreună cu partenerii noștri este  îi facem pe oameni  înțeleagă  pot contribui

în mod direct la schimbare, fie prin alegerea unui card virtual de la Up România, fie prin

donații directe către Fundație.”  Loredana Vătăvoiu, Director Marketing & Comunicare Up

România

Fundația Inovații Sociale Regina Maria nu oferă doar sprijin educațional, ci și mese zilnice

pentru copiii aflați în dificultate, asigurând astfel nevoile lor de bază și sprijinind familiile

acestora. Zilnic, copiii incluși în programul celor trei centre educaționale ale fundației primesc

hrană sănătoasă, care le susține dezvoltarea și le oferă șansa de a-și atinge potențialul

educațional.

Pentru Fundația Inovații Sociale Regina Maria, fiecare masă caldă oferită unui copil

reprezintă mult mai mult decât hrană. Este o promisiune de sprijin, o ancoră pentru speranță

și o cale spre un viitor mai bun.

Este datoria noastră  le oferim nu doar instrumentele educaționale, ci și siguranța că, zi de

zi, nevoile lor de bază sunt acoperite. Ajutorul pe care acești copii îl primesc astăzi le deschide

ușile spre învățare, într-o lume în care nimic nu le limitează viitorul. Fiecare masă caldă este

un pas spre continuitate, spre un drum educațional fără obstacole, spre un viitor învăluit în

speranță. Dorim  oferim fiecărui copil dreptul de ași construi visurile, iar alături de

partenerii noștri, Up România și Mantia, ne asigurăm  acest vis începe, simbolic, de la

Masa Răbdării”, unde fiecare porție de hrană devine o porție de speranță. Pentru că, nu-i

așa, “cu burtica plină, schimbăm lumea”  Cristiana Mateoiu, Director Executiv Fundația

Inovații Sociale Regina Maria

Mantia  Arhitectul campaniei

Mantia, divizia de social good și sustenabilitate a Mercury360 și partenerul creativ al Fundației,

este responsabilă pentru conceperea și implementarea materialelor de promovare care să ofere

campaniei „Masa Răbdării” impactul necesar, cu scopul de a asigura copiilor din centrele

Fundației mesele calde zilnice necesare.

”Campania „Masa Răbdării” a fost concepută pentru a atrage atenția asupra unei realități

dureroase: timpul absurd de lung pe care mulți copii din medii defavorizate sunt nevoiți să-l

aștepte pentru a primi o masă caldă. Prin această campanie, ne dorim să mobilizăm cât mai

mulți oameni să ia atitudine și să contribuie la asigurarea unui viitor mai bun pentru acești

copii, oferindu-le posibilitatea de a avea mese calde zilnic și, implicit, de a-i ajuta să aibă șansa

unei educații formale adecvate. Ne simțim onorați să facem parte din acest proiect împreună

cu partenerii noștri, deoarece știm că doar printr-un efort comun putem aduce o schimbare reală

în viața lor. Este un demers care ne responsabilizează și ne motivează să continuăm să gândim

campanii cu impact social puternic.” – Liviu Turcanu, director de creație Mercury360 & Mantia

Masa Răbdării” în atenția publicului

Campania abordează această problemă într-o manieră neconvențională: punerea în scenă a unui

media stunt, realizat într-un restaurant din București, care scoate în evidență absurditatea

timpului de așteptare pentru o masă caldă cu care se confruntă copiii din mediile defavorizate.

Prin intermediul unei analogii puternice, timpul petrecut așteptând o masă devine un simbol

pentru perioadele lungi în care acești copii sunt nevoiți să aștepte o oportunitate pentru un viitor

mai bun.

Mesajul este simplu și direct: la fel cum nimeni nu ar trebui să aștepte excesiv pentru a fi servit,

nici acești copii nu ar trebui să fie forțați să aștepte pentru acces la educație, sprijin și o viață

demnă.

Descoperă campania:

Despre Grupul Up:

Grupul Up este un grup internațional şi solid. Prezent în peste 25 de țări, Grupul Up își adaptează expertiza la

specificul local. Zi de zi este alături de 23 de milioane de persoane din întreaga lume, prin zeci de mărci de produse

și servicii. www.up.coop

Despre Up România

Up România face parte din Grupul Up, deservește peste 25.000 de clienți și peste 1.3 milioane de beneficiari pe

Up Dejun, Up, Cadou, Up Vacanță, Up Cultură. La aceștia se adaugă peste 1.2 milioane de beneficiari pe Up

Social din 150 de proiecte sociale naționale și locale care au fost realizate în ultimii 6 ani. Cu o prezență de 22 de

ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru

performanța businessuluiꢀcompaniilor, printre care se numără produse și servicii pentru salariați, platforma de

beneficii flexibile Up MultiBeneficii, servicii dedicate comercianților, precum și soluții personalizate pentru

modernizarea sectorului de acțiune socială.

Up MultiBeneficii este soluția Up România dedicată companiilor, ce oferă gestionarea eficientă a beneficiilor

extrasalariale puse la dispoziția angajaților. Platforma Up MultiBeneficii prezintă un pachet atractiv de beneficii

și oferte speciale ce pot fi alese chiar de către angajat în funcție de nevoile sale, generând un avantaj competitiv

pe piață pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie și flexibilitate.

Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up România își propune să schimbe perspectiva asupra muncii,

aducând schimbări semnificative în abordarea acesteia.

Up România este certificată Great Place To Work, pentru al treilea an consecutiv, în 2024.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro.

Aplicația Up Mobil poate fi descărcată de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Despre Fundația Inovații Sociale Regina Maria

Fundația Inovații Sociale Regina Maria este un ONG care oferă de 11 ani o gamă largă de servicii medicale

gratuite persoanelor fără venituri și asigurări medicale prin cele 2 policlinici sociale din București și care

îngrijește și educă un număr de peste 200 de copii din familii defavorizate în cele patru centre educaționale ale

Fundației (Băneasa, Corbeanca, Clinceni, CUIB). Fundația Inovații Sociale Regina Maria este inițiativă

filantropică a familiei Dr. Wargha și Mitra Enayati.

Despre Mantia

Mantia este o divizie a grupului Mercury360, a cărei activitate se concentrează pe crearea de strategii și

campanii cu impact social și de mediu alături de brand-urile care doresc să îşi dezvolte iniţiativele de bine.

Serviciile Mantia cuprind consultanță strategică pe zona de sustenabilitate, branding, creație, PR și comunicare,

dar și implementarea și dezvoltarea campaniilor de informare şi conștientizare pe probleme sociale, educație și

de mediu la nivel naţional.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *