Începe Green Friday Sezamo! Reduceri de până la 90% și inițiative sustenabile
BUCUREȘTI, România, 08 noiembrie 2022
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, începe astăzi Green Friday Sezamo, o inițiativă ce pune accentul pe sustenabilitate, zero waste și reduceri cuprinse între 20% și 90% pentru produsele din categoria Save the food și de până la 40% pentru categoriile de tip supermarket.
Într-o lume în care risipa alimentară se află la cote maxime, brandul își continuă lupta pentru sustenabilitate și transformă anul acesta Black Friday în Green Friday Sezamo, o sărbătoare a sustenabilității, prin care compania își concentrează toate inițiativele în jurul a patru caracteristici cheie – Economic, Ecologic, Electric și Eficient. Începând de astăzi, 08 noiembrie, consumatorii din București și din județul llfov se bucură de reduceri de până la 40% la produsele de uz zilnic, de tip supermarket, precum legume și fructe, mezeluri, lactate, carne sau băcănie. Mai mult decât atât, pentru ca amprenta Sezamo să fie cât mai vizibilă în lupta cu risipa alimentară, economiile clienților vor fi și mai substanțiale în special la produsele din categoria „Save the Food”, unde vor exista reduceri de până la 90%. Reducerile de Green Friday Sezamo vin în ajutorul clienților, pe lângă acțiunea anunțată săptămâna trecută, cea de plafonare a prețurilor a 25 de produse de bază, până în aprilie 2023.
„Credem că perioada reducerilor este întotdeauna o perioadă tentantă pentru consumatori, însă mâncarea este perisabilă și se poate ajunge foarte ușor la accentuarea risipei alimentare. Din acest motiv, am decis împreună cu echipa să transformăm Black Friday în ceva mai aproape de crezurile companiei și așa a apărut Green Friday Sezamo. O perioadă în care cele mai consistente reduceri sunt orientate către zona de sustenabilitate – categoriile Save the Food, Plant based și ECO. Astfel ne aducem aportul pentru încetinirea risipei alimentare și suntem convinși că vom avea susținerea clienților noștri în acest demers”, a spus Michael Kaiser, CCO Sezamo România.
Sezamo acordă o mare importanță componentei ecologice când vine vorba de serviciile sale, iar de Green Friday Sezamo, compania oferă reduceri de până la 20% produselor din categoria Plant Based, ca alternative la lactate și carne, produselor din categoria ECO, crescute și produse în mod sustenabil, cât și celor provenite de la producători locali și internaționali care au culturi sustenabile, precum Păstrăvăria și Biodeck. Mai mult decât atât, Sezamo acceptă returnarea la următoarea comandă a navetelor cu recipiente goale din sticlă cumpărate anterior, iar garanția pentru serviciul de livrare a cumpărăturilor în pungi reutilizabile va fi de 5 RON în loc de 50 RON.
Când vine vorba despre livrarea comenzilor, totul este 100% electric la Sezamo. Cu ajutorul flotei de mașini electrice, cumpărăturile clienților ajung în siguranță și în perfectă stare direct de la depozitul din nordul Bucureștiului, cu mai puține emisii de CO2. Livrarea este gratuită pentru comenzile peste 300 RON și pentru utilizatorii aflați la prima comandă. În medie, o mașină electrică Sezamo livrează aproximativ 13 comenzi.
Serviciile Sezamo reprezintă, de asemenea, definiția eficienței: statistic, clienții pot economisi între 5 și 7 drumuri la supermarket, brutărie, ori piață, având peste 10.000 de produse într-un singur loc și având mai mult timp liber pentru alte activități importante. Livrarea poate fi realizată în decurs de 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, în intervale de 15 minute. În plus, dacă produsele livrate nu au fost pe placul consumatorilor, aceștia au garanția de a primi banii înapoi, fără întrebări suplimentare.
Toate reducerile cu ocazia Green Friday Sezamo sunt de astăzi disponibile pe www.sezamo.ro și în aplicația Sezamo.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.
Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.
Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro