Panasonic dezvoltă un nou obiectiv LEICA DG 10-25 mm*1 F1.7 Primul obiectiv superangular din lume*1 cu F1.7 pe toată distanța focală, pentru sistemul Micro Four Thirds *1 echivalent cameră de 35 mm: 20 – 50 mm *2 La 25 septembrie 2018
București, 25 septembrie 2018 – Panasonic Corporation anunță dezvoltarea de către companie a primului obiectiv interschimbabil digital din lume* superangular de 10 – 25 mm și deschidere constantă a diafragmei, F1.7 pe toată distanța focală – LEICA DG VARIO-SUMMILUX (echivalent cameră de 35 mm: 20 – 50 mm).
Profitând din plin de standardele sistemului Micro Four Thirds, noul obiectiv LEICA DG VARIO-SUMMILUX 10-25 mm/F1.7 oferă un unghi larg de vizualizare, într-un corp de dimensiuni compacte. Este primul obiectiv interschimbabil introdus pe piață dotat cu o diafragmă luminoasă, F1.7 pe toată distanța focală de 20-50mm (echivalent pe 35mm). De asemenea, este proiectat și dezvoltat pentru a susține înregistrarea video, pe lângă fotografierea obișnuită. Integrând un inel de diafragmă special creat pentru a asigura un control fin și fluent, noul obiectiv LEICA DG VARIO-SUMMILUX 10-25 mm/F1.7 își propune să fie cel mai bun obiectiv interschimbabil digital hibrid, destinat înregistrării foto/video.
Obiectivele LEICA DG sunt proiectate pe baza unor înalt standarde de calitate certificate de LEICA, pentru a furniza performanţe optice de excepție. Noul obiectiv LEICA DG VARIO-SUMMILUX 10-25 mm/F1.7 obține o performanță excepțională a imaginii pe întreaga gamă de zoom, pentru a oferi o reprezentare precisă și expresivă a imaginilor.
Panasonic se angajează să își extindă în continuare gama de camere și obiective pentru sistemul Micro Four Thirds, astfel încât să răspundă nevoilor clienților.
* Începând cu 25 septembrie 2018
- Detalii privind specificaţiile de produs, data de lansare şi preţul vor fi comunicate ulterior.
- Leica este marcă înregistrată a Leica Microsystems IR GmbH.
- SUMMILUX este marcă înregistrată a Leica Camera.
Panasonic Corporation este lider mondial în dezvoltarea de tehnologii electronice diverse şi soluţii pentru clienţi în domeniul electronicelor de consum, aplicaţiilor rezidenţiale, auto, a soluţiilor profesionale şi a echipamentelor industriale. Aniversând, în 2018, 100 de ani la înfiinţarea sa, compania Panasonic este activă la nivel global, fiind prezentă acum în peste 495 de sucursale şi 91 de societăţi asociate la nivel mondial, înregistrând vânzări nete totale de 61,711 miliarde EUR în anul încheiat la 31 martie 2017. Dedicată în permanenţă atingerii unor noi valori prin inovare la toate nivelurile, compania utilizează tehnologiile proprii pentru a crea o viaţă mai bună şi o lume mai bună pentru clienţii săi.
Pentru a afla mai multe despre Panasonic, accesați: